Kettős könyvelő program - Bér
program
Tárgyi
eszköz program - Számlázó
program
Házipénztár - Naplófőkönyv
Programkövetési, ügyfélszolgálati feltételek
Általános szerződési feltételek
Cégünk a Számviteli rendszer Kft. ügyfeleik gyors és szakszerű kiszolgálása érdekében Internet alapú ügyfélszolgálatot Online Ügyfélszolgálatot üzemeltet, melyet minden ügyfelünk igénybe vehet hibabejelentés céljából. Az Internet alapú ügyfélszolgálat szolgáltatásait cégünk követési díj ellenében biztosítja mindazoknak, akik megfelelnek a jelenlegi ügyfélszolgálati szerződésben foglalt feltételeknek. A szolgáltatókat megilleti az a jog, hogy az egyoldalú szolgáltatás feltételeit az ügyfelek- és a szolgáltatás biztonsága érdekében időről-időre egyoldalúan módosítsák. Annak érdekében, hogy a szolgáltatás igénybevétele során egyik fél se sértse a hatályos jogszabályokat, egymás, illetve kívül álló harmadik személyek jogait, a felek az alábbi szabályok betartását vállalják.
I. Értelmező rendelkezések
1. Számviteli Rendszer Kft honlapja (helpdesk rendszer)
Az ügyfél az Online ügyfélszolgálatot a a http://helpdesk.szamvitelirendszer.hu címen érheti el. A honlap tájékoztatást nyújt az ügyviteli szoftvereinkről, az Online Ügyfélszolgálat pedig cégünkkel szerződött ügyfeleink, partnereink részére nyújt rendszertámogatási szolgáltatást.
2. A Felhasználó
A Számviteli Rendszer Kft azon ügyfele, aki legalább egy érvényes szerződéssel rendelkezik valamely programunkkal kapcsolatban, és a követési díjat az adott évre befizette. A vásárláskor aláírt és elfogadott Ügyfélszolgálati szerződés megkötésével jogosulttá válik az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásaira.
3. A Szolgáltató
Számviteli Rendszer Kft.
4. Az ügyfélszolgálati támogatási szolgáltatás
Internetes ügyfélszolgálati rendszer, amely hibabejelentés lehetőségét biztosítja a Számviteli Rendszer Kft ügyfelei részére, akik az ügyfélszolgálati szerződés pontjaiban leírtaknak megfelelnek, az Ügyfélszolgálati szerződésben részletezett módon és feltételekkel.
5. A programkövetési díjak:
A
programkövetési (ügyfélszolgálati) szolgáltatás első évre szóló
előfizetési díjai a következőek:
- Könyvelő program és moduljai esetén (QS Gold főkönyv,
házipénztár, tárgyi eszköz, készlet):
A program induló árának 20%-a jogszabálykövetésre+QSNET szerver
kapcsolatra + 5 % helpdesk szolgáltatásra
- Maxbér program vagy bér modul könyvelőben vagy számlázó modul
esetén:
A program induló árának 40%-a, jogszabálykövetésre+ QSNET
szerver kapcsolatra + 10% helpdesk szolgáltatásra
VIP kiegészítés rendelése esetén az előbbi díjakat 50%-al
megemeljük.
6. Az ügyfélszolgálati szerződés alapján a
követés ingyenesen tartalmazza a következő szolgáltatásokat:
-Jogszabálykövetés, mely biztosítja a program legújabb
friss változatainak elérhetőségét modemen vagy interneten egy
speciális QSNET szerver elnevezésű kapcsolaton keresztül. Egyéb
módon nem frissítjük a rendszert!
-Ingyenes telefonos szaktanácsadás, segítségnyújtás
munkanapokon 8-16 óráig. (Helpdesk) (Ebbe nem tartozik bele
rendszergazdai támogatás, oktatás, operációs rendszer csere,a
program törlése,vírusfertőzés, hálózati beállítás, hardware
hiba,Internet, router, tűzfal beállítás, nem jogtiszta
szoftverkörnyezet használatából fakadó hibák, esetleges károk
stb.)
-Kérésre változtatás a megrendelő programjában modemen
vagy interneten kiszállási díj nélkül. Ha ezek modulok vagy
paraméterek bekapcsolásával járnak, melyek szerepelnek az
árlistában, akkor azokat az árlistában megadott áron
kiszámlázásra kerülnek a modul éves követési díjának időarányos
részével együtt.
-Garancia, hogy a programok megfelelnek az APEH általános
előírásoknak.
-APEH igazolás a program jogtisztaságáról valamint az APEH
irányelveknek való megfelelőségről (1 éves időtartamra)
-Hírlevél, melyben tájékoztatjuk legfrissebb
újdonságainkról, programváltoztatásokról
-Tetszőleges számú újabb számítógépre történő listázó,
lekérdező program élesítése egy számítógép hálózaton belül
-Újabb számítógépre installálja (élesíti) a programot, ha
a régi számítógép újabb alaplapot kapott vagy lecserélték. (a
program átrakással kapcsolatos egyéb teendők (másolás, hálózat
beállítás, parancsikon stb..) elvégzése fizetős)
7. Az ügyfélszolgálati szerződés alapján megrendelhető
térítéses szolgáltatások: (Tehát a követés nem tartalmazza a
következő tételeket)
- Új fejlesztési igény: Nem a jogszabálykövetés része, ha
a kívánt eredményt a megrendelő, számára egyszerűbb, vagy
számára könnyebb módon szeretné elérni, mint ahogyan a
megvásárolt programban szerepel, de bonyolultabb módon, vagy
külső segédprogram használatával megkapható a kívánt eredmény.
Ha ilyenkor a megrendelő azt szeretné, hogy egyszerűbben, vagy
másképpen kapja az eredményt, és ez csak programozással oldható
meg, akkor az plusz kérésnek minősül.
-Ingyenes telefonos
szaktanácsadás, segítségnyújtás nem tartalmazza a
következőket:
-Oktatás: Ha egy napon belül 5 percnél hosszabb olyan
telefont bonyolítanak, ami egyértelműen oktatási jellegű (Olyan
funkciókra kérdeznek rá amelyek a program leírásában
elolvashatók
- Rendszergazdai feladatok
Operációs rendszer csere, parancsikon készítése.
A program könyvtárában bármilyen külső eszközzel belenyúlnak,
vagy letörlik a programot
Nem jogtiszta szoftverkörnyezetben fut a program, vagy
vírusfertőzés történik, áramszünet miatt megsérül az
adatbázis
Hálózati meghajtó, hálózati beállítások vagy hálózati
környezetet megváltoztatják, szervercsere stb.
Nyomtató csere miatti beállítások, Internet kapcsolatot
cserélnek, nem működik az Internetkapcsolat, rossz router
beállítás, tűzfal probléma és a program nem indul, vagy nem
működik helyesen
- Ha az ügyfél által könyvelt, bérszámfejtett adatokat kell megvizsgálni, hogy azok megfelelően lettek-e könyvelve, miért nem egyeznek a listák, stb. A mentés elemzése, kiszállás, on-line távsegítség program igénybevétele eseti díjas fizetős kategória. Szintén fizetős kategóriába tartozik az, ha a megrendelő bér program esetén a rendszerben nem levő új kifizetési vagy levonási jogcímmel szeretné bővíteni a rendszert
A fizetős szolgáltatások a mindenkori óradíj alapján kerülnek kiszámlázásra
Figyelem! A fenti adatok
tájékoztató jellegűek, erre vonatkozóan a mindenkori érvényes
ügyfélszolgálati szerződés tartalma a mérvadó.
Letölthető ügyfélszolgálati szerződés